ביטוח בריאות פרטי השוואת מחירים

ביטוח בריאות פרטי השוואת מחירים

ביטוח בריאות פרטי הוא תוספת חיונית, ובמידה רבה אפילו הכרחית, לכיסוי שמעניק ביטוח הבריאות הממלכתי (על בסיס החוק משנת 1994). אנחנו חיים במציאות שבה ניתן לטפל בהצלחה גם במצבים הרפואיים המורכבים ביותר, אולם מצד שני סל הבריאות הבסיסי לא כולל בתוכו את כל התרופות ובנוסף – בין אם נרצה בכך ובין אם לא – ישנו הבדל בלתי מבוטל בין רמת השירות במסגרת הרפואה הציבורית לבין רמת השירות במסגרת הרפואה הפרטית (שאותה קשה לממן ללא ביטוח מתאים).

כשמבקשים לבצע ביטוח בריאות פרטי השוואת מחירים בין פוליסות שונות היא כמובן הבסיס לקבלת ההחלטה הטובה ביותר – אבל חשוב לזכור לבחון לא רק את הפרמיה שתשלמו מדי חודש אלא גם את הכיסוי שתקבלו בזכותה. המלצה נוספת היא להיעזר בסוכן ביטוח אובייקטיבי, כלומר כזה שלא ימליץ לכם בהכרח על מוצריה של חברת ביטוח מסוימת, אלא יקשיב לצרכים שלכם ויעזור לכם להרכיב ביטוח בריאות פרטי אופטימלי עבורכם מתוך הפוליסות שמציעות כל החברות הרלוונטיות, ועל בסיס היכרות עם חברות הביטוח המובילות בארץ (ובפרט רמת השירות שהן מעניקות למבוטחים כשהם מבקשים לממש פוליסה). סוכן ביטוח טוב ידע למצוא לכם ביטוח בריאות מומלץ שמתאים עבורכם.

המרכיבים האפשריים של פוליסת ביטוח בריאות פרטי הם כיסוי למקרים שבהם יש צורך לבצע ניתוח בחו"ל (או כל טיפול רפואי ייחודי אחר, כולל השתלות), מימון תרופות שאינן בסל הבריאות, ביטוח מחלות קשות (שמהותו תשלום סכום חד פעמי, גבוה כמובן, במקרה שמאובחנת אצל המבוטח מחלה קשה – סכום שיעזור לו להתמודד עם ההשלכות הכלכליות של החולי), מימון טיפולי שיניים, כיסוי תאונות אישיות ועוד.

מחירו של כל ביטוח פרטי נקבע על-סמך המרכיבים שלו וכן על סמך המאפיינים של המבוטח (גיל, היסטוריה רפואית ועוד). סוכני הביטוח של check bit מיומנים בהתאמת פוליסה בדיוק לצרכים הספציפיים של כל לקוח וסיוע בבחירת החברה המבטחת כך שתקבלו מקסימום כיסוי הכרחי במינימום מחיר.

 

דילוג לתוכן