האם חייבים סוכן ביטוח פנסיוני?

האם חייבים סוכן ביטוח פנסיוני?

התשובה הקצרה לשאלה בכותרת היא "לא בהכרח". יחד עם זאת, כשמתעמקים מעט בשאלה האם חייבים סוכן ביטוח פנסיוני, וליתר דיוק בשאלה האם סוכני ביטוח פנסיונים מיומנים ומנוסים יכולים לסייע לכם להבטיח חיים עם רווחה כלכלית בכל מצב, התשובה היא "כן", ואפילו "בהחלט".

ישנם שני סוגי מוצרים שאותם מתאים עבור לקוחותיו סוכן הביטוח הפנסיוני. סוג אחד הוא ביטוחים ובפרט ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח מחלות קשות, ביטוח סיעודי וביטוח אובדן כושר עבודה. הסוג השני הוא מוצרי חיסכון לגיל הפרישה מהעבודה – קרן פנסיה, ביטוח מנהלים, קופת גמל או קרן השתלמות. לעתים ישנה חפיפה מסוימת בין שני סוגי המוצרים – למשל הפרשה לקרן פנסיה שיש בה גם מרכיב ביטוחי למקרי מוות, או ביטוח חיים שיש בו גם רכיב חיסכון – וזוהי אחת הסיבות לכך שכן כדאי להיעזר בסוכן ביטוח פנסיוני. הרבה אנשים לא יודעים מה ההבדל בין קופת גמל לקרן פנסיה או כל חיסכון אחר ולכן כדאי להתייעץ עם סוכן.

בנוסף לסיוע במניעת כפל ביטוחים מיותר, סוכן הביטוח הפנסיוני עוזר בבחירה של המוצרים המתאימים ביותר בכל קטגוריה, בהתאם לצרכים הספציפיים של כל לקוח. כך למשל ביטוח בריאות כולל מגוון רכיבים (כיסוי השתלות, כיסוי ניתוחים בחו"ל, כיסוי מחלות קשות, כיסוי טיפולי שיניים ועוד) ולא כל אדם זקוק לכולם. כשבוחרים ביטוח סיעודי נדרשת החלטה לגבי גובה הקצבה שתשולם במקרה של הפיכה לסיעודיים וגם לגבי התקופה שבה תשולם אותה קצבה. בפוליסת ביטוח חיים הלקוח קובע גם כן מהו הסכום שישולם למוטבים במקרה של מוות, ובכל סוגי הביטוחים כדאי גם לבחור נכון את חברת הביטוח שתספק מענה הוגן והולם בכל מצב – וגם לצורך בחירה זו כדאי להיעזר בבקיאות המקצועית של סוכן הביטוח הפנסיוני.

סוכני הביטוח של check bit הם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב ותודעת שירות מפותחת. הם יעזרו גם לכם להבין עבור מה אתם משלמים בעצם, האם כל תשלום הוא אכן חובה ואיך לקבל מקסימום כיסוי דרוש במינימום פרמיה.

 

דילוג לתוכן